ТИПОВЫЕ УЧЕБНЫЕ ПЛАНЫ
УЧРЕЖДЕНИЙ ОБЩЕГО СРЕДНЕГО ОБРАЗОВАНИЯ
ИНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧЕСКИЕ ПИСЬМА
- ІНСТРУКТЫЎНА-МЕТАДЫЧНАЕ ПІСЬМО МІНІСТЭРСТВА АДУКАЦЫІ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ «Аб арганізацыі ў 2024/2025 навучальным годзе адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў і правядзенні факультатыўных заняткаў пры рэалізацыі адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі» (агульная частка)
- Дадатак 1 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу на I ступені агульнай сярэдняй адукацыі»
- Дадатак 2 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў „Беларуская мова“ і „Беларуская літаратура“»
- Дадатак 3 «Особенности организации образовательного процесса при изучении учебных предметов „Русский язык“ и „Русская литература“»
- Дадатак 4 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Замежная мова“»
- Дадатак 5 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Матэматыка“»
- Дадатак 6 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Інфарматыка“»
- Дадатак 7 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Чалавек і свет“»
- Дадатак 8 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбных прадметаў „Сусветная гісторыя“ і „Гісторыя Беларусі“»
- Дадатак 9 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Грамадазнаўства“»
- Дадатак 10 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Геаграфія“»
- Дадатак 11 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Біялогія“»
- Дадатак 12 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Фізіка“»
- Дадатак 13 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Астраномія“»
- Дадатак 14 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Хімія“»
- Дадатак 15 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Выяўленчае мастацтва“»
- Дадатак 16 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Музыка“»
- Дадатак 17 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Працоўнае навучанне“»
- Дадатак 18 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Мастацтва (айчынная і сусветная мастацкая культура)“»
- Дадатак 19 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Фізічная культура і здароўе“»
- Дадатак 20 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Дапрызыўная і медыцынская падрыхтоўка“»
- Дадатак 21 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Чарчэнне“»
- Дадатак 22 «Асаблівасці арганізацыі адукацыйнага працэсу пры вывучэнні вучэбнага прадмета „Асновы бяспекі жыццядзейнасці“»
- ИНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПИСЬМО МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ «Об организации профессиональной подготовки учащихся учреждений общего среднего и специального образования на III ступени общего среднего образования в рамках учебного предмета „Трудовое обучение“»
- ИНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПИСЬМО МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ «Об использовании современных информационно-коммуникационных технологий в учреждениях общего среднего образования в 2023/2024 учебном году»
ДОШКОЛЬНОЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Образовательный стандарт дошкольного образования
Учебная программа дошкольного образования
Типовой учебный план
- Пастанова Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 12.05.2023 № 152 «Аб змяненні пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 15 жніўня 2019 г. № 139 „Аб зацвярджэнні тыпавога вучэбнага плана дашкольнай адукацыі“»
- Пастанова Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 08.08.2022 № 235 «Аб змяненні пастановы Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 15 жніўня 2019 г. № 139»
- Пастанова Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь ад 15.08.2019 № 139 «Аб зацвярджэнні тыпавога вучэбнага плана дашкольнай адукацыі»
Инструктивно-методические письма
ИНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧЕСКОЕ ПИСЬМО МИНИСТЕРСТВА ОБРАЗОВАНИЯ РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ «О деятельности учреждений образования, реализующих образовательную программу дошкольного образования, структурных подразделений областных (Минского городского) исполнительных комитетов, городских, районных исполнительных комитетов, местных администраций районов в городах, осуществляющих государственно-властные полномочия в сфере образования, в 2024/2025 учебном году»